Tokom sednice skupštine grada, jedna od tema je bila i detaljna regulacija. Glavni urbanista Marko Stojčić je tom prilikom posebno ukazao na plan koji je privukao pažnju javnosti, naglašavajući tim povodom da su pojedini natpisi u medijima neistiniti.
– Plan se tiče detaljne regulacije područja između ulica Stefana Prvovenčanog, Vojislava Ilića, Mokroluške nove i Kružnog puta Padina, a suština je izgradnja, to jest realizacija trolejbuskog depoa. Na taj način obezbedilo bi se izmeštanje postojećeg depoa sa Dorćola – rekao je Stojčić.
Pojasnio je razliku između terminusa i depoa, te da se ovaj prvi nalazi u srcu Dorćola, i to u delu grada koji bi trebalo da se nadalje razvija i koji je do 2013. godine bio „crna rupa” Beograda. Kako je obećao, Grad je na sebe preuzeo obavezu da se taj deo Dorćola potpuno rekonstruiše i izgradi. To će upravo biti omogućeno izmeštanjem depoa, naveo je Stojčić.
– Novi depo funkcionisaće na novoj lokaciji, u blizini stanice „Laste” i auto-puta, što je i logično – kazao je Stojčić.
Glavni urbanista je dodao da će se nadalje razvijati trolejbuska mreža kako bi građani bili u mogućnosti da na komforan način koriste javni gradski prevoz. Dakle, pojasnio je Stojčić, depo služi za servis i stajanje trolejbusa, a terminus služi dok tokom dana funkcioniše javni gradski prevoz. On je na kraju podsetio da je plan za izmeštanje depoa sa Dorćola donet još pre pet godina.
Beoinfo
A zašto je logično da depo za trole bude u blizini auto-puta?
Kada ce poceti radovi