Naslovna Vesti KOJA JE PROCEDURA ZA ODŠTETU UKOLIKO VAM DRVO PADNE NA AUTOMOBIL?

KOJA JE PROCEDURA ZA ODŠTETU UKOLIKO VAM DRVO PADNE NA AUTOMOBIL?

0
Foto: Instagram / Moj Beograd

Ako je stablo ili grana palo sa javne zelene površine, usled jakih udara vetra, snegoloma i sličnih vremenskih nepogoda i tom prilikom dođe do materijalne štete ili telesnih povreda građani bi trebalo da se obrate ovom komunalnom preduzeću.

Kao i svake godine u ovo vreme, košava već nekoliko dana “teroriše” Beograđane, a neredak je slučaj da pri jakim naletima vetra dođe do lomljenja drveća i grana koje i te kako mogu da povrede građane ili pričine veliku materijalnu štetu na njihovim automobilima.

Ukoliko dođe do ozbiljnih stradanja i povreda, ili je vozilo oštećeno na javnoj površini, nadoknadu je moguće dobiti od JKP “Zelenilo Beograd”.

– Ako je stablo ili grana palo sa javne zelene površine, usled jakih udara vetra, snegoloma i sličnih vremenskih nepogoda i tom prilikom dođe do materijalne štete ili telesnih povreda, neophodno je da građani pozovu naše preduzeće, gde će dobiti precizna uputstva za dalje korake – navode za 24sedam iz ovog komunalnog preduzeća.

Ističu da brzina rada njihovih ekipa zavisi od vremena, te ukoliko je do oštećenja došlo do 15 sati, radnim danom, na teren će odmah izaći operativni tim i ukloniti grane ili drvo, i napraviće zapisnik o šteti koji će potpisati prisutni rukovodilac i oštećena strana.

Međutim, ako je do nezgode došlo nakon 15 sati, potrebno je da se sugrađani jave Centru za informisanje.

“Zelenilo” napominje da neće snositi odgovornost ukoliko je stablo palo iz nečijeg dvorišta na ulicu ili na nečiji automobil, kao ni ukoliko ono pripada fabrici i preduzeću, jer su to sve privatni posedi.

Održavanje stabala je neophodno

Kako bi se sprečio povećan broj nezgoda, radnici “Zelenila” svakodnevno sprovode preventivne aktivnosti u cilju održavanja stabala u dobrom stanju.

– Tokom redovnih aktivnosti u toku godine vršimo i sve neophodne mere nege na stablima koja su u Programu održavanja preduzeća. Situacije kada dolazi do preloma grana i stabala su obično dani sa ekstremnim vremenskim prilikama, a ovih dana je takav slučaj, jer duva košava sa udarima olujne jačine – kažu oni za 24sedam.

Dodaju da su takve nezgode moguće i prilikom jakih letnjih oluja i nepogoda sa velikom količinom padavina.

– Ipak, dešavaju se povremeno i tokom zime ukoliko su vremenske prilike takve da bude mnogo snežnih padavina koje mogu opteretiti grane stabala – navode iz JKP “Zelenilo Beograd”.

Kako se podnosi Zahtev za nadoknadu štete?

Oštećeni građani sami podnose zapisnik o šteti, koji predaju u Ulici Rajkova broj 15 na Novom Beogradu.

– Zapisnik se predaje Komisiji za procenu štete, a zatim se podnosi Zahtev za nadoknadu štete u pisanoj formi. Komisija za procenu štete popunjava obrazac Prijava štete iz osnova osiguranja od odgovornosti i oštećeni se sa kompletnom dokumentacijom upućuje u Akcionarsko društvo za osiguranje, koje u najkraćem roku, nadoknađuje štetu – kažu iz JKP “Zelenilo Beograd”.

Dispečerske ekipe ovog preduzeća svakog dana su dostupne građanima od pola osam do 15.30 sati na broj telefona 011/2630-506, gde mogu dobiti precizna uputstva u koju Radnu jedinicu “Zelenila” je potrebno da se jave kako bi se sačinio zapisnik o nastaloj šteti.

Takođe, poziv je moguće uputiti i posle radnog vreme dežurnoj službi na broj telefona 011/2650-683, a pozivanje dežurne službe moguće je i preko gradskog Centra za obaveštavanje, dežurne inspekcije i MUP-a.

Izvor: 24sedam

Ostavite komentar

avatar
500