Naslovna Servisne informacije TOPLANE GREJU 24h. KAKO PRIJAVITI LOŠE GREJANJE ILI KVAR?

TOPLANE GREJU 24h. KAKO PRIJAVITI LOŠE GREJANJE ILI KVAR?

0
Foto:JKP Beogradske Elektrane

DVADESETČETVOROČASOVNI REŽIM RADA BEOGRADSKIH ELEKTRANA
Reklamacije na kvalitet grejanja prijavljuju se do 19 časova

Svi toplotni izvori „Beogradskih elektrana“ proizvode i isporučuju toplotnu energiju potrošačima u dvadesetčetvoročasovnom režimu rada što omogućava zaštitu toplovodnog sistema i uporedo akumulaciju temperatura u zagrevanim prostorijama u stanovima potrošača. Dvadesetčetvoročasovni režim rada proizvodnih i distributivnih postrojenja važiće sve dok vremenski uslovi definisani Pravilima o radu distributivnog sistema to budu zahtevali.

Podsećamo, svi toplotni izvori tokom noći rade sa nižim režimima u odnosu na proizvodnju u toku dana. Molimo korisnike da u periodu noćnog rada Dispečerskom centru „Beogradskih elektrana“ ne upućuju pritužbe na kvalitet grejanja. Korisnici kvar mogu da prijave pozivom na broj telefona 011/2093-011. Broj telefona za prijavu curenja na instalacijama (011/2093-100) dostupan je dvadesetčetiri časa tokom cele godine.

Ostavite komentar

avatar
500